Tuesday, April 05, 2011

Ape kena nieyy ?

Assalamualaikum ^^,

haishh . ape da jadi ngan aku nieyy ?

asyek tido jea .

cene nak jadi pandai nieyy ?

huahua ,

tgok lah , petang tdi aku tido .

bgun pkul 7 mlam .

haah , amek kau .

terus kena ceramah dengan mama .

3 minit jea =.=

omwork tak siap lagi ,

tapi , rse mcm mlaz nak buat .

asyek mlaz jea , cene nak jadi pandai nieyy ?

hihi ^^,

malu lah nak keluar bilik ,

ade orang datang .

abah buat tusyen malam nieyy ,

x ramai yg datang ,

brape orang ntahh ,

tak amek taw .

tak nak amek taw un :p

hihi ^^,

esok kt skolah ade pertandingan apekemendentah .


aku un tataw . yg aku taw ,

esok tak belaja sgat .

haha . tu yg aku seronok sangat denga .

hikhik ^^,

hmmmmmmm , oke lah .

jam un dah pukul 10:10 minit malam .

aku rase banyak kowt hmoework x siap lagi .

tapi , nak makan dulu lahh .

nanti klau x makan dulu , tak boleh nak fokus buat homework .

haha . JK :D

lapar lah .

nak makan dulu .

babai :)

No comments: