Friday, April 22, 2011

Dah, yang leps biar lepas. Iye dak ?

Assalamualaikum ^^,

jom bukak mata luas2 ,

bace entry bengok nie :)

hahah .

saje . x de keje . buat keje .

kiki . actually , dah dapat balek lappy nie !

rinduu ! :')

hahah . baru brapa jam ?

tadi un curik2 on9 , bley rinduu lagik keh ?

hahah . biar .

tadi , aku surf pasal konsert JB semalam ,

mmg dea yang tanak orang tayang live .

sebab ? dunno laa lak .

cari snrik .

mulai sekarang , aku dah x menyesal , x jeles tahap gaban dekat orang2 yang pergi konsert dea .

gilaa wehh , tambah dosa ade laa . lebeyh baek tengok dlm screen lappy jea .

drpd tunggu sana from pukul 3 sampai habis konsert tuu .

tengok , Zohor dah tinggal -sebab terlampau kejar Stadium Merdeka kowt-

Asar , Maghrib ? Memang dah x .

Isya ? Kompem tidoq . Dah balek , penat plak tuu .

Tidoq laa , apa lagi . Atoi . Dah berapa waktu tinggal ?

4 kan ? Gila weyy , naseb baek aku x .

Sekarang , baru aku sedar , kenapa rumah aku jaoh .

Benda tuu ada kebaikan , kalao rumah aku dekat ,

mmg aku pi dah . So , dea akan tambah dosa aku jea .

Iye dak ? Dosa dah banyak , tambah lagi banyak .

Memang gerenti laa , tapi , aku masehh bersyukur .

Hikhik -_-

Mula2 search kat tenet , mmg jeles tahap gaban .

Bila imbas kembali , baru aku sedar .

Tapi , aku bukan anti dea nohhh .

Ulang suara , Aku Bukan Anti Dea !

Aku Tetap Belieber . Oke ?

Fahimtunna ? hikhik ==''

ohh , sekian sahaja tazkirah 5 minit kita pada malam ini >.<


babai :)

No comments: