Saturday, April 16, 2011

I Miss My Friend :')

Assalamualaikum ^^,
Hye . Selamat Petang . Dah makan ke  belum ? Makan hape ? Bagi lhaa skit . Hee ~
Dah lame rasenye nak tulis entry nie ,
tapi x tertulis .
Sekarang baru nak tuliss .
okeyy , dulu memang dah ade entry macam nie , tapi , maybe tak berapa feeling .
Sekarang , baru feeling betul2 . Hikhik ^^,
Okeyy , first sekali .
Sape weyy ?
Mesty lhaa DAYAH .
Rindu dy siot2 . Tataw nak ckap cmne . Tapi , memang rindu lhaa .
Aku tengok , dy macam dah lupe aku jea . Ye ke weyy ? Ntah lhaa .
Nak tengok gambar dy ? Jap2 . Meh aku cerita sikit2 pasal dea .
Dayah Azman .
Known as Dayah or YAKIN. *yakin uh gabungan name*
7/7/1996 *smart kan tarikh lahir dea ?*
Sweet , periang, pandai n kawan yang sangat baekk!
Last Word : Aku Sayang Kauu Ketad-Ketad !
cantekk kan dea ? hihi . soryy kalau terlebihh edit .


Aikk . Tade feeling unn . Bia lhaa . 
okeyy , tuu jea . Maybe entry nie x de pape info . 
Jez pasal kawan aku jea . Dea ingat akuu lagi takk ?
Hmmmmmm . 

No comments: