Thursday, May 26, 2011

Damn It !

Hye budakk . Nah PEACE spesel kat lu ! 

Assalamualaikum.
Grrr , gua bengang der .
Mencikk ngan jiran depan uma .
Anak dy lahh , bukan dy .
Dy tu peniaga kedai runcit , takkan lahh gua nak mencik org tu kowt .
Tak pasal2 gua kena halau masa nak beli-belah kat kedai dy kann .
Sejak bila aku main Gua nie ?
Heh , tensyen tawukk .
Setiap petang , tepat kol 5 , msty 2 ekor orang anak dy tu terpacak depan umah aku .
Demmit lahh , dah lahh slalu bt semak kat uma ktorg yg da semak nie =="
Haiyaa .
Siyes aku cakap , adek aku un ANTI dorgg tawu .?
Adek aku sampai pukul dy sampai muntah kat uma ktorg . \
Demm , geli bhaii .
Aku tny laa adek aku knp dy pkul budak tu ,
nak taw dy jawab ape ?

Dulu-2 dy buat Irfan , Irfan pukul laa dy balek .


Haiyaa . Kisah lama doe . PenDENDAM gilak adek aku nie .
Cam aku jea tuu >.<
Dah lahh buat cam uma senirik , koe tahu takk ?
Mandy kat uma ktorg , makan un same .

Budak Ouhh Budak , koe ta penah mandy kat uma org kea ?

Grr , dah lahh ta rety balek uma .
Korg bygkann lahh , kol 7:30 baru nak aleq .
Kacao org na smayang tawu ?
Huh , skunk nie dy nga men nan adek aku .
Heyy youu ! Can you please keluar from my house ?!
Demm ! Babai . . . . . . . . . . . .

No comments: