Monday, May 16, 2011

Hek ehh . Selamat Hari Guru .

Assalamualaikum.

Ehh2 , da pukul berape ? 12 : 18 AM .

ouhh , lambatnya aku tido .

maklumlaa , malam ni sebok skitt .

Membalott hadiah2 aku bersama2 adeq aku .

*ayat ikot tatabahasa takk -.-''


aku ade 4 hadiah jek . adeq aku 5 . x aci ! hahah , gilaa .

ta pe , skola mnegah ckgu x kesahh .

oke , nie quick update jea .

ngantok tahap bom atom nie , ngehh2 .

ouhh yaa , lupe plak . Selamat Hari Guru yea semua guru2 .

aku sayang semua cekgu aku kat Tadika Kemas Pmtg Pasir , SK Pmtg Pasir , SK Alor Pongsu , Sekolah Raja Perempuan Taayah & SMK Sultan Ahmad Tajuddin .

woahh , banyaknye skola aku pindah .

hahah , x de laa , tadika 1 , skola rendah 2 , skola mngah 2 .

tu jadik byk tu , asyek berhijrah jea .

err , oke laa . na tido .

ngantok gilee .

kbye annyeong haseyo :DD

No comments: