Sunday, May 01, 2011

Hey Lappy!

Assalamualaikum. .

Haish. Geram gila neh . Lappy bt masalah . Grr . Adek aku laa nie . Semua dea punya pasal. Gedik sgt tutup pintu sampai nak pecah rumah , kan air da tumpah dekat atas lappy chumil aku~ huu . sedey bhaii . 

Susah ouhh kalau rosak . Dah laa semua kerja nak kena bt dalam nie. Hari nie nseb baek elok sikit. Sikit jea -.-'' Yg len tak elok lagik . Naseb baek jugak nombor 12345667890 dah boleh tekan kann :D huruf qwertyuiop un bley tekan dah !

Yang rosak sekarang , dea macam shot sikitt . *betoll kea aku eja ? abaikan . tu laa , sekarang nie aku tengah fight2 ngan lappy nie . bila aku scroll down jea , dea naek atas automatik . benci . aku tak suroh kau naek atas pon lah , lappy oii !

Hurm , tu jea , aku rasa kerja sekolah aku tak siap . Naseb baek hari nie Labour Day . Ley rehat2 . hahax . x de laa . oke laa , nak pergi tengok AF jap . ulangan jea . semalam x tengok . tido -,-''

Nak tengok ERUL . Annyeong Haseyo ~ HaHaX .  

No comments: