Saturday, May 14, 2011

Kau Kenapa Blogger.Com ?

Saia da balekk :D

Assalamualaikum.
Heh , marahh nie .
Mne x nye , 1 hari kowt blog tak ley sign in .
perlu kea BOLD kann perkataan TAK kat situu .
Biarkann laa . haha .
bengang laa kann , entry aku hilang kowt .
penat google2 , da laa penat perah otak nak letak bahasa sopan2 giteww .
hahah , de ke bile nak sign in dy ley kate ceni :
Saket mate tgok bende alah nie .

Skunk , naseb baek kau da pulih dari sakett bongok kau tuu.
Alhamdulillah :p ley aku hapdet tetiap hari .
k ,actually , aku penad laa weyyy .
baru habeh study 1 buku geo yang tebal sebanyak errr errr . jap nak amek pembaris ..
pinjam pembaris adik japp . 3 cm --> 1.3 inci . 
heh , penat ukur . dah laa baru balek dari Taiping pkul 7 malam tadii .
penat gila derr , pergi pukul 10 , balek kol 7 .
bape jamm ? kire snrik , tak de masa aku nak keluarkan pen ngan ketas kecik utk kira jam plak .
ahahah , ohh arab ! lupa study . err , ESOK je laa . dah penat .
tadi shopping kat tesco . nasihat daripada minahsenget : jangan shopping byk2 hari Sabtu , x de beg plastik ! Menyusahkan kehidupan seharian jea .
hahah , malam nie , keje nak badmood jea .
mana x nye , adek aku asyek nangehh jea .
Tak de KEJE lain ke hahh ? *gerammmmmmmmm .
Jumm release tensionn !

SorRY , Tadi , bace buku Geo sambil tengok AF .
hahaa , KAY tersingkir . sian gak aku tengok dea .
patotnye LENA jea yang outtt . gedixx doe . adeq aku un benci LENA .
huU ~ lurvee HAZAMA nan ERUL . walau un ERUL x dipuji sgt , tapi dea ttap best .
haa , kome nie , x tengok akademi fantasia ke ? -..-'
abah aku tak aleq lagi , pergi Parit Buntar .
harini kann Hari Belia Sedunia . ade forum perdana kat sane .
Ustaz Kazim yang ceramahnyee .
dah penceramah peberet dy , pegi laa kann .
tadi kat taiping pergi popular book , beli buku latihan sej .
hahah , dah abeh exam sej baru nak beli buku .
err err , aku rsa aku patut tido skunk .
esok laa gosok bajuu . malas laa , hahah .
kbye , annyeong haseyo :DD

No comments: