Saturday, June 04, 2011

#Erul AF9 TERSINGKIR :(

Assalamualaikum.
Heyyo , aku nak marah gila2 nie !!
Sedihh tahuu ?!
ERUL , spatotnye dy tak payah keluar lhaa .
Suare dy BEST kowt bhaii !
Sepatotnye LENA keluar !
Aku tak puas hati betul lahh .
Aku bukan nak kutuk orang Sabah ,
tapi Mama aku un kate ,

^Lena tu masuk sebab undian , bakat x de , orang Sabah byk duit , selalu berlaku dlm AF cmni , orang Sabah mmg selalu menang , sebab undian dy banyak , x patot lahh cetu , suare x sedap lgsung ^

Heyy , igt mak aku tak tgok AF ?
Kalau aku taww , aku dah ikut Mama aku pegi Taiping tadi , pacek aku belanje Mee Udang kat Kuala Sepetangg ,
urgghh , GERAM siotttttttt .
Sape kate aku tak sayang BABY ERUL ?
Tengok nie BUKTI :
KLIK UTK TUMBESARAN DINASOUR.

See , ramai x like ? 11 orang jea , termasuk aku , hee . 
okayy , 10 . 
Aku RESPECT Erul , 
dy TULANG BELAKANG sume2 taww :c
betoll enn ? 
Msty menuju puncak dah tak gempak enn , Erul x de dahh :(
X de AF MASUK kea ?
Pihak AF tak adil !
Paknil memalukann Erul tahuu ! 
Kesian dy , egtkan masuk Final , padahal tersingkir . 
Dah lahh sujud atas pentas , x mmalukann kea ?
Kalau aku , aku malu dahhhhh . 
Tak FAIR ;ahh !
Cikgu Fatimah sendiri un still tak believe Erul tersingkir , 
x caye "?
Nahh . 
KLIK UTK TUMBESARAN DINASOUR.

Hurhh , x puas atyy ,
Tapi , aku tak rase FINALIS AF ley pegi jauhh .
ERUL msty lagi HEBATT .
Cakap Hattan & Sham Kamikaze mggu lepas betul ,
ERUL patut FINALIS !
Dy akan jadik penyanyi PROFESIONAL !
Gua caya luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
ERUL , sarangheyo !
No more *ANYEONG HASEYO*
-tataw eja-
Grr ,
SUMPAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !
Aku tanak tengok AF9 dahhh ,
macam HAPRAK !





Mood : Bengang + Sedih + Benci + Keciwa :(






Pesanan Terakhir : Aku tahu mungkin mende nie ade hikmahnye , ERUL tetap JUARA di hati akuu . Aku YAKIN Erul akan PEMES kat luar nanti . Bende dah berlaku , terima je lahh . Nak buat macam mana kann . Oke , sedihh nie :( Byee . 

No comments: