Wednesday, July 27, 2011

Trauma Weyhh !

Muka Basi Baru Lepas Study x)


Photobucket

Hoii  :) 

Sori baru nak update malam-2 buta cenggini . Mira study tauu tadi . Heeeee . X de laa , study kejap je . Kelua uma yg lama . Tadi , tenga-2 buat 5 soalan Sejarah , abah suruh ikut . Pergi amek mama. Mama ade program GuruCemerlang x silap Mira . Grr , tgh2 ade mood Sejarah tu laa kena buat mcm-2 .

Bukan senang tauu nak hidupkan mood Sejarah . Mood berFB tuu memang teramat senang lahh kann . Tadi exam Math senang laa jugak . Naseb Mira boleh buat Linear Inequalities tuu . Thnx Nornis sebab ajar . Heeeee . 

KH tadi , hentam suda . Dah laa x belajar lagi bab akhir , tiba2 masuk . Kelas 1 lagi x pe laa. Derm . KQ ? Woah. Soalan memang "awesome" . Haha , berlawanan ye perkataan awesome tuu . Dah laa kena duduk ikut angka giliran . Lepastu kena pulak duduk meja Nazhiim . Memang hebadd laa . Meja macam budak-2 tadika jea -.-"

Err . Tajuk lari kann ? Oke , trauma di sini ialah tentang kejadian tadi nie . Tadi Mira tertidur time baca buku Agama . Derm , time baca buku Agama mengantok , time baca buku Science x pulakk kan =,="

Masa tuu , lmpu taktutup . Ye lahh , bising je budak2 kecik nie . Nak study un x ley fokuss . Egt nak tido kejap je , lepastu tertidur terus . Grr . Ttiba enn , time syokkk2 tidoq tuu , rasa macam ada benda bunyi kat telingaa . Dahh agak dahh . Dahh agak dahhh ! 

Ade binatang masok weyh . Siyes dah lama x rasa tlinga kena masuk binatang . Last masa tahun 6 . Skunk Form 3 plak . macam ada tanda2 je nak dapat 9a nie . hahahaa berangan .

Lepastu Mira apa lagii . Terus lari kat abah . Cakap ade binatang . Abah un pegi cari benda yang korek telinga tuu . Heehe . Tp benda nie yg modern sikit tuu . Yg sekali dengan lampu , x yah da nak suluhh dengan torchlight kann .

Teruk kann . Dah form3 unn suruh abah korekkan telinga . hahhaaha . cam bangang jee . Oke , nak taw menda apa kt telinga Mira ? Binatang busukkk . *taktaw nama . Siyes bencik binatang nie . Dy suka duduk kt lampu en . Erm . 

Err . Okay , nak tido . Esok nak sambung baca buku balik . Rajinn x rajin x ? Hee . Kbye ,
Photobucket

No comments: