Sunday, May 20, 2012

Untitled -



Assalamualaikum :)

Hye . Oke , da dekat 5 kali miera tekan button New Post , baru lha dapat update . Sbnarnya drpd td Miera nak update , owg nie panggil , owg tu panggil . Haa tu kan , nie mama Miera panggil suruh tolong masakk . Haa , bukan senang miera nak tolong nie . haha . Stg Miera sambong balek k . Babai .

**************

Hye . Skang da pkol 6:30 ptg . abah miera tak bagi on9 skang , tunggu malam stg . kbye

*************

Hye . Haha , sambong balek .Skang 6:43 ptg . K egt nak update mlm , tp nak bca buku . Tp tu pukul 10 stg lah kowt kalau baca buku . Stg tak baca un , macam kimia td , kt skola baru miera baca.


**************

Hye :) oke skang 8:19 mlm , eh dah mcm berita dah , ada waktu2 . hehe . oke , miera bkn ad ap nak ckp un . haha .  ehh tadi an , kat skola an , exam kimia an , susa gila an . hahah -,- da la miera tak baca buku , bagus gilaa , miera tengok mania semalam , terus ttido . atoi

ehh ehh , nak tau tak , ada owg tu jelez ngn miera . blog miera ad pembaca setia . haha , mcm lha miera tatao blog dy un ad pembaca setia gak . takyah nak jelez sgt , p makan panadol byk2 , esok takyah mai skola . haaha . 

oke , tu jea un miera nak ckp . esok exam math + kimia 1 . mintak2 tak susah mcm paper 3 td , siyes miera merapu . gilaa tensyen miera jawab td . haha , salah miera jugak lha , tak bc buku . 

babai :)

A million feelings, a thousand thoughts, hundreds of memories, all for one person.

No comments: