Wednesday, September 26, 2012

Ini adalah entry perasan ! HAHA



assalamualaikum . 

hye selamat malam . haha . bosan gilaa an . da la hujan , taley tgok tv :( online jea , tp hujan2 nie line laju pulakk . pelik2 -,- dah lah tak habis2 bunyi katak , mai mana banyak2 mira tatao , haha , mengong . 

okayy2 dah , miera malaih nak tulis . tp tajuk tu , haha , pelik kann . tadi an kat sekolah , adilah ad cakap , muka miera ann macam tuttt . haha , malaih nak gtau . nanti org cakap miera perasan . tp nie memang entry perasan . hahahha .tp miera gtau nie jangan kutukk . jangannnnnnnn !

okay , adilah cakap muka miera macam . nada dlm nda cinta tu . hahahahahahahahaha . eh . miera tatao lha . tak sama un kan . tp da 3 orang cakap . 3 jea . memang tak pun , tp kat skolah adilah tak habis2 cakap , haha , jangan kutuk ! nie entry PERASAN k . 

tp miera tao , nada tu cantik 10x gnda dri miera . miera nie . hahaha . okay . dahh2 , takmao perasan banyak2 . miera nak tgok NadaCinta stgi , tp hujan :( kacauu lah . esok sekolah pulak . egtkan boleh laa tidoq smpai esok tengahari . haha . kan best cetu . 

okay lah , miera nak makan . haha . bye

Crush, I try to convince myself I don't like you. Life would just be easier that way. But that just makes me like you more.

No comments: