Tuesday, June 11, 2013

California Sky



assalamualaikum wbt.

yayyy boleh pun update. tak sempat k tak sempat. wahahaha. ye lha, dah masuk sem 2. acewwah mcm dekat unibersitinurhaliza pulokkk. haha. sekarang nie takde lha sibuk mana pun. homework pun takde, siap boleh update lagi. ha.

kalau minggu depan, no blog no twitter no facebook. struggle for SPM. yeah. hahaha. semangat kan. nak trial dah kot. tapi miera? tengok ah result pun mcm budak darjah 1 sekolah kafa. bukan cakap kat orang lain, adik miera je. result B C D. A tu dalam 1 2 boleh lha dapat. sama je mcm miera. nie bukan sekolah kafa, nie SPM. tapi hmm :(

sedih k sedih. miera x g tusyen pun. haritu pergi tusyen kimia dengan fizik dekat arunjaya pb, sekali je lepastu stop. hahaha baik tak payah cetu -.- sekarang tusyen addmath jea, cikgu latif. i SOLEMNLY hope that will change my future. wewwit. hahaha

minggu nie relax serelax relaxnya. ha nampak betapa relax orang yang sepatutnya tak boleh relax tapi boleh relax lepastu tak dapat apa sebab terlalu relax dengan relaxnya ? minggu nie team pantun menerbangkan diri mereka ke JDT. amboii ayat. sedih cikgu lizana baca -.- sebab itu lah, pelajar-2 boleh enjoy seenjoy enjoynya yang sepatutnya tak boleh enjoy sebab nanti terlebih enjoy then markah pun macam orang enjoy dengan enjoynya.

merapu meraban merepek merdeka. yay. k dah. saya okay, saya dah besar. saya takpayah tidur awal2, saya boleh tidur lambat2. saya takpayah study, saya boleh study banyak2. hm merepek apa nie. *ubah ayat*

okay lha murid-murid, harini kita belajar apa ? yayaya, kita belajar , first, tido. second, relax. third, enjoy. haha. sejak bila miera jadi cikgu nie. tp kan kawan-kawan, best jugak ada cikgu sebegini rupa. ha skema pulok ayat saya. hahahaha

okay lah, selamat tinggal temen-temen. permisi. hahah :p

If I was dating myself, I would surprise myself with Starbucks every morning and it would be adorable. Lmao

No comments: