Monday, April 21, 2014

honest confession. (update 11/6/13)


okay sebenarnya ni entry bulan jun tahun lepas. tetiba terjumpa pulak dekat draft. dah jawab sampai 20 tp sekarang nak sambung smpai habis. miera jawab je la dah taktau nak buat apa sekarang ni ^^
  1. Noor Amirah Sofea Bt Mohd Faudzi. 
  2. Crush? wujud lagi ke? memang ada sebenarnya tapi ni kan umum XD 
  3. Addiction? food, internet, honeydew, harry & justin 
  4. Tinggi? 163 cm tapi dah lama tak ukur. mana tau lagi naik hahahahahaa.
  5. Single mingle triangle. 
  6. mom, grandma & best friend :)
  7. dad :)
  8. soalan nombor 8 dia lupa nak letak lettew.
  9. bored-to-death and hungry. 
  10. purple, blue, pink, red & black. 
  11. once, i stepped on my dad's laptop and the inner screen cracked but not totally my fault though -.- 
  12. teachers, granda, best friend & crush haha.
  13. mom 
  14. myself but sometimes my mom & best friend. 
  15. allah swt :)
  16. best friend lah haha. 
  17. annoying siblings ugh. 
  18. best friend & family. 
  19. best friend ofc & sometimes my sister :)
  20. justin kot hehehe. 
  21. right now? human by christina perri. 
  22. food and tall guys hahaha. 
  23. haaa ni takfaham apa dia -.- 
  24. nornisrina hashim :)
  25. haa orang yang buat benda ni baru belajar nombor ke apa. lupa lagi lettew. 
  26. when i was in form 5, i lied my PE teacher and told her i cant run bc i have asthma but i dont XP
  27. slow internet connection, being compelled, cartoons, misunderstanding, burden, crowded place, zits, etc.
  28. my sisters for sure hahaha. 

finally, done! tak tipu okayy, kalau tipu mana panggil confession. hahah. okay tu je lah. macam best pulak jawab soalan ni. nanti nak cari lagi lah. okayy bye :)

No comments: