Monday, May 12, 2014

Unimas atau Matrikulasi?

assalamualaikum. haa jawab jawab.

seperti yang semua orang sedia maklum, 10 Mei haritu dah dapat dah kan keputusan UPU. seperti yang dijangkakan, miera dapat unimas. seperti yang dah semua orang tau, miera taknak pergi. tapiiiiiiiiiiiiiiiiii

UNIMAS k bukan UNIMAP. sarawak dengan kedah bukannya boleh jalan kaki terus sampai -..- kena naik flight pulak tu. miera tak kisah pun nak belajar kat sana, tapi fikir balik duit nak ambil kat mana? family miera bukannya orang kaya. orang kaya boleh la kan. nak lap hingus pun pakai duit je. kaya sangat hahaha *pengaruh Thundermans*

dah 3 hari dah miera pening nak fikir nak pergi mana. susahnyaaaaaaaaaaa. spm pun tak susah macam ni. pshh :/ semalam miera dah tanya cikgu, cikgu suruh p unimas. adik beradik abah setengah suruh setengah tak. adik beradik mama tak suruh. mama abah tak kisah. miera taknak amik kisah -,-

jalan terbaik untuk taknak fikir semestinya wattpad. pagi sampai tengahari, malam sampai tengah malam. baca cerita lagi best. hilang stress. hihi k dah, baiii.

No comments: