Friday, August 14, 2015

narcissism



hi assalamualaikum 

entry ni tak panjang pun. just nak tanya, adakah stalk blog sendiri hari-hari dikategorikan sebagai narcissism? sebab i stalk my own blog everyday kot and it's like a habit. tapi taktau kenapa. hahahhahahahaha macam bangang kan. lepastu puji diri sendiri sebab ayat teratur tak macam zaman hingusan dulu. confirm narcissist. hahahahahah dah la buat entry tanya orang aku narcissist ke tak, lepastu jawab sendiri hahahahhaaha. sebab takde orang baca pun hahahhahah. pembaca setia dulu dah hilang dan semangat nak berblog pun hilang maka terjadilah kenarcissism terhadap diri sendiri hahhahahaha #sadlyfe ok dah bye

No comments: